Efter mange år som bogholder, administrationschef og regnskabschef i forskellige
produktionsvirksomheder og i detailbranchen, valgte jeg i 2006 at blive selvstændig
og i stedet at arbejde som freelance regnskabschef, bogholder og controller.
Jeg oplever, at mine kunder ser det som et kæmpemæssig fordel, at de kan hyre mig
på timebasis til de opgaver, de ønsker varetaget. Det kan være lige fra at aflaste i en
travl periode, løse et akut problem i bogholderiet fx i forbindelse med sygdom til et
eventuelt længerevarende samarbejde. Mulighederne er mange - det er mine
erfaringer og kompetencer også. Jeg løser bare de opgaver, jeg får stillet!
Jeg arbejder lige så gerne med løn og momsafstemninger som med controlling og
interne regnskaber. Jeg kan lide alle aspekter i mit arbejde, og holder af at være
"hands on" i virksomheden.
Med mig får du en solid, kompetent og loyal samarbejdspartner, der går til
opgaverne med interesse og et smil på læben. Den viden, jeg får kendskab til i
forbindelse med et samarbejde, er naturligvis fuldstændig fortroligt.
Vores samarbejde kan enten foregå ved, at jeg sidder internt i dit bogholderi – eller
ved at jeg løser opgaverne hjemme fra eget kontor.
Hvis du ikke benytter egen IT system, kan jeg opkoble dit regnskab i min UNICONTA løsning.